Hoe vaak komen er nieuwe versies uit? Wat brachten vorige updates voor nieuwe functionaliteit? Is er een ontwikkelplan voor de komende jaren?
Hoe is de support geregeld?
Hoe is de support geregeld? Is er telefonische support of alleen via e-mail of een supportwebsite? Op welke dagen en welke uren wordt er support geleverd? Wat zijn de responstijden die gehanteerd worden bij het reageren op supportvragen?
Zijn trainingen voor bepaalde gebruikersgroepen noodzakelijk?
Zijn trainingen voor bepaalde gebruikersgroepen noodzakelijk? Denk hier aan projectleiders, managers, applicatiebeheerders. Als er trainingen noodzakelijk zijn, wat zijn de kosten daarvan?
Hoeveel tijd is er gemoeid met de inrichting van de applicatie?
Hoeveel tijd is er gemoeid met de inrichting van de applicatie? Denk hier aan inrichten van autorisatie, instellen van projectstructuren, inrichten van rapportages, etc.
Kunnen bestaande gegevens geconverteerd en geïmporteerd worden?
Kunnen bestaande gegevens geconverteerd worden en kunnen deze vervolgens geïmporteerd worden in het nieuwe systeem? Is er functionaliteit voor het automatisch inlezen van externe gegevens of is dit handwerk?
Wat zijn de kosten?
Wat zijn de initiële kosten en wat zijn de kosten per maand daarna?