Hoe is de continuïteit van de beschikbaarheid van de applicatie geregeld bij faillissement van de leverancier? Kunt u in dergelijk geval nog bij uw data? Wat is dan de exit-strategie?
Hoe is de continuïteit van het ontwikkelen van de applicatie geregeld?
Hoe is de continuïteit van het verder ontwikkelen van de applicatie geregeld? Wat zijn de ontwikkelplannen? Wat is de track-record van de leverancier op dit gebied?
Is er een mobiele versie voor tablets en smartphones?
Is er een mobiele versie van de applicatie voor gebruik op tablets en smartphones? Welke functionaliteit biedt de mobiele versie?
Kan de applicatie gebruikt worden met elke webbrowser?
Kan de applicatie gebruikt worden met elke webbrowser (Chrome, Safari, Internet Explorer, FireFox)? Zijn er browserplug-ins nodig voor een goede werking van de applicatie?
Betreft het een webapplicatie?
Betreft het een webapplicatie of moet het apart geïnstalleerd worden op elke pc.
Wat is het back-upbeleid?
Wat is het back-upbeleid ten aanzien van de opgebouwde data? Hoe vaak wordt een back-up gemaakt en hoe lang wordt deze bewaard?
Hoe is de beveiliging geregeld?
Hoe is de beveiliging van de server en de opgebouwde data geregeld? Wordt er regelmatig getest of de applicatie bestand is tegen nieuwe aanvalstechnieken van hackers?
Hoe en waar is de hosting van de applicatie geregeld?
Gebeurt de hosting in Nederland of over de grens? En wordt het gehost door een Nederlands bedrijf waarmee de data en privacyregels beschermd worden door Nederlandse wetgeving?
Is maatwerk mogelijk?
Is maatwerk mogelijk? Zo ja, wat kost maatwerk dan? Hoe wordt het maatwerk onderhouden in nieuwe versies van de applicatie?